?

Log in

akenachan
26 May 2016 @ 01:39 am
 
 
akenachan
06 January 2013 @ 03:59 pm
HISASHIBURIIII~ hontou ni hisashiburi ne~ ^^
ah~ it's been more than a year since the last journal~
gomen ne i rarely open my LJ
and i'm being semi-hiatus on fandom too
but now i'm back~ yeah i'm back~ ^^
so, let's get along together again
ah~ happy new year by the way~ ^^/
mai nen mo yoroshiku onegaishimasu~ m(__)m


Ciao~ ^^/
Tags:
 
 
Current Location: boarding house
Current Mood: calmcalm
Current Music: rain drop sound
 
 
akenachan
18 April 2011 @ 03:53 pm
Yo minna! I wanna update my LJ again, but with short entry. Gomen. Because i’m very busy.

Well, it’s my 1st day of the final exam. Honestly, i was worried this morning. I just like "Aaah~ the 1st day! The exam day coming faster. Can i pass it well?". Then my friends calmed me down. They asked me to relax, not panic. Then i followed my friends’ advice untill the bel rang. When i heard the bell, i was "Oh My God! It’s the time! It’s the time!". Well yeah, i got panic again. Lol. Then we came in to the room. Did you know? I sat in front of the teacher! OMG~. But i still tried to calm. I take deep breath anytime i’ll get panic again. Then, the 1st exam began. It’s Indonesian Language. Even though it’s my language and everytime and everywhere i use it to communicate but it became difficult on my exam. So many trap answers and ‘ambigu’. Yeah, it’s not as easy as it seems. But i though i passed it, not bad and maybe not good too. Lol. After that we had a break for an hour. We prepared for the next exam. It will be Biology. Well, honestly i like the ‘Reproduction’ lesson only in biology. Lol. *slapped*. And an hour left quickly. That was mean we had to enter the exam room again. As usual, i started to get panic again. Lol. The 1st until 27th question can be passed well. But the other, i wasn’t sure. It had 40 questions. I just could pray that the miracle comes to me. Lol. When i heard the last bell which meant time to go home, i was like "Huray! Finally i passed the 1st day".

But it’s not the end guys. Still there are 3 days left. Orz. Yeah, i have 4 days for the final exam. And now i have to prepare for the 3rd exam. It’s math! Iyuwh! I a lil bit don’t understand about ‘Integral’. Seems i have to ‘date’ with those books again. Lol. Wish me luck guys :)

Ciao! ^^/
 
 
Current Location: Bathroom
Current Mood: busy
Current Music: Water drop’s sound
 
 
akenachan
20 March 2011 @ 08:40 am
 ohayou minna~ ^^/ hisashiburi ne~

sorry i rarely open my LJ, it's because of my national examination closer day by day. so, i have to focus on my exam.

by the way, i want to sharing everything in my mind now before i go back to my my desk and eat that suck books again *sigh*

for the first, it's about my friend. how do you feel if your friend -that you shared everything secret with her/him- doesn't trust you? i mean she/he doesn't trust the story you telling about. how if she/he considers that you're lying? how do you feel? though everything you shared with her/him is true and that's your big secret. that is i feel right now. i shared my secret to her. for the first i think she trust me, since she asks me and responds my story. but some days ago, she text-ed me and she showed the act that she doesn't trust me anymore. i mean she doubted what i said before. though she doesn't shared my secret to anyone, but, SHE DOESN'T TRUST ME!
now i don't want to share anything with her again, maybe with any other too. i'm sick of this even though she isn't my RL friend, but i love her as i love my RL friend.

okay, the topic is closed about this. next to the second one.

second, it's about my school. yeah as i said before, my national examination is closer day by day. and i have to extra hard study. i've passed school examination already. but my practice examination is waiting me on monday, that's mean tomorrow. yeah, tomorrow will be MONsterDAY and next week will be monster-week too *deep sigh*. i hope i can pass it as well as i passed my school exam. and not only i have to face the practice exam for next week, but also so many try out is waiting for me too. my course will organize some try out. geez~ i'm be fed up with that. somebody please kidnap me from this suck life. just wish me luck for all examinations i will pass and wish i can reach good score. it's just between alive and death (?)

topic for this is closed too. next.

third, LET'S PRAY FOR JAPAN MINNA~ i hope they will recover that as soon as possible. because i believe they are strong nation and can pass the trouble like that. geez~ =_____= i wish i was there to help them all. i want to go there but my exams make me stuck here *kick the books*. i wanna help everyone out there, i wanna take care of them, i wanna take a look for my friend that hospitalized because of the disaster. yeah, i have friends there. and one of them got the trouble accident. he was crushing the sidewalk when the quake happened. and he crushed someone walking on sidewalk too. then he flung away to the building. he embedded so much broken glasses and he lost so much blood. he got broken bone on his ribs and dislocated on his left arm, his main hand. i just can pray for him from here. and now i'm worried about the nuclear. i hope it will be fixed as soon as possible. i don't wanna the bad thing happens again in japan. just enough for this.

that's all i wanna share with you.

now i have to face those suck books again even though it's sunday.
well, wish me luck minna ^^
jaa, mata ne~
ciao! ^^/

p.s: i drunk white grape yesterday, just to calm my temper. because everything seems pissed me off *sigh*
Tags: ,
 
 
Current Location: home sweet home
Current Mood: sillysilly
 
 
akenachan
15 February 2011 @ 10:27 am


 ne, i'm confused. yellow gold dvd is opened for pre-order. but, but, but~~~~ the price is soooo expensive T____T
i still have eternal and akanishi's new album that i ordered too.
aaah~ i need moneeeh. anyone want to give me some? *dies*
but at least, i order yellow gold. ah, it takes a long time to decided it. and then my decision is : I WILL ORDER IT TOO.
i still have 2 months to get some money. i hope i'll get it as soon as possible because 1st pay 1st serve and get the bonus. the bonus is limited so if i late to pay i can't get it.
well, it's the hard decision i've made T___T good bye money~~~~
 
 
Current Location: yellow gold world
Current Mood: confusedconfused
Current Music: yellow gold - jin akanishi
 
 
 
akenachan
15 February 2011 @ 09:14 am
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
akenachan
13 February 2011 @ 08:12 pm
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
akenachan
12 February 2011 @ 08:10 pm
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
akenachan
11 February 2011 @ 08:18 pm
Read more...Collapse )
Tags:
 
 
akenachan
10 February 2011 @ 08:17 pm
Tags: